a

Facebook

Copyright © 2019 Адвокат Деркач Денис

8:00 - 18:00

Ми працюємо з пн. по пт.

Телефонуйте для консультації

Facebook

Пошук
Меню
 

Організація доставки в інтернет-магазині

Деркач Денис - адвокат > Новини / статті  > Організація доставки в інтернет-магазині

Організація доставки в інтернет-магазині

Доставка товарів в інтернет-магазині, а також його отримання споживачами (покупцями) є досить важливим етапом інтернет-замовлень, адже досить часто, неправильна організація доставки або ж недотримання вимог законодавства про захист прав споживачів є причиною невдоволення покупців. Цей допис буде корисним для тих, хто частенько замовляє товари онлайн, або ж для підприємців, які займаються продажами своїх товарів через інтернет  магазини, адже ми розкажемо, які особливості організації доставки товарів,замовлених через веб-сайти, які існують вимоги законодавства у цій сфері, а також які права має споживач при отриманні товару та його поверненні.

Особливості доставки товарів, замовлених через інтернет-магазин:

  • Споживачеві в обов’язковому    порядку    видається    розрахунковий    документ
    установленої  форми  на  повну  суму  проданої   продукції,   який
    засвідчує факт купівлі товару, незалежно від того, чи доставляється товар новою поштою, кур’єром, або ж здійснюється самовивіз з магазину/складу.

Таким розрахунковим документом може бути: квитанція,чек, талон тощо.

Тобто, разом з товаром продавець зобов’язаний надати покупцеві документ, що підтверджує оплату товару.

Важливо! Якщо  споживачеві не було надано такий документ,  правочин  не є підставою  для виникнення обов’язків для споживача (про які ви прочитаєте трохи нижче).

 

  • інформація про вартість доставки має бути відома продавцю до її здійснення, тобто продавець зобов’язаний надати не лише інформацію про вартість товару, але і заодно про вартість доставки та умови її оплати;
  • Споживач має  право  повернути замовлений товар  (тобто розірвати договір купівлі продажу) шляхом повідомлення продавця про це протягом 14 днів з моменту його замовлення або з моменту одержання товару чи першої доставки товару (якщо товар поставляється частинами).
  • Для повернення товару споживач повинен зберігати одержаний товар у незміненому стані.
  • Продавець повинен повернути  сплачені  гроші без затримки не пізніше  30  днів  з  моменту  повідомлення  споживачем  про розірвання  договору та повернення товару.  Покупець  має  право  не повертати товар до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.
  • Будь-які витрати, пов’язані    з    поверненням    товару, покладаються на продавця.  Продавець повинен відшкодувати  витрати покупця у зв’язку з поверненням товару.
  • Обов’язок споживача зберігати у себе товар припиняється по закінченні 60 днів після  його  одержання.  Якщо  продавець  не  вживає  заходів  для повернення  його  собі  протягом зазначеного періоду,  такий товар переходить у власність споживача  без  виникнення  зобов’язання  з оплати його вартості.
  • Якщо протягом 30 днів продавець не  здійснює  повернення  сплаченої суми  грошей  за  товар  у  разі розірвання договору (споживачем),  споживачеві виплачується неустойка в розмірі одного відсотка  вартості  товару за кожний день затримки повернення грошей.

Всі норми та вимоги, описані вище, передбачені Законами «Про захист прав споживачів», «Про електронну комерцію» та іншими законодавчими актами України.

Ми радимо всім продавцям та власникам інтернет-магазинів дотримуватися вимог законодавства щодо прав споживачів, а також обов’язкових вимог до суб’єктів електронної комерції, в тому числі тих, що стосуються доставки та повернення товарів, а також інформації про товар а умови його купівлі та оплати, адже за недотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів та електронної комерції передбачені відповідні санкції.