a

Facebook

Copyright © 2019 Адвокат Деркач Денис

8:00 - 18:00

Ми працюємо з пн. по пт.

Телефонуйте для консультації

Facebook

Пошук
Меню
 

Огляд основних змін законодавства у сфері реєстрації бізнесових процедур

Деркач Денис - адвокат > Новини / статті  > Огляд основних змін законодавства у сфері реєстрації бізнесових процедур

Огляд основних змін законодавства у сфері реєстрації бізнесових процедур

Як ми вже говорили, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності», який набрав чинності 02 листопада 2019 року, було внесено низку змін, що стосуються захисту власності та корпоративних прав.

А які ж зміни щодо реєстрації бізнесу передбачає даний закон?

  1. Впроваджується принцип екстериторіальності для державної реєстрації фізичних осіб-підприємців. Тепер для державної реєстрації ФОП, документи можна подати до будь-якого органу державної реєстрації в межах України як в електронній так і в паперовій формі. Для юридичних осіб такий принцип діятиме лише в разі подання електронної версії документів, для паперової форми лишатиметься формат подачі документів в межах області.
  2. Зміни до реєстру, пов’язані з відчуженням частки у статутному капіталі юридичної особи та у результаті видачі свідоцтва про право на спадщину на частку у статутному капіталі будуть вчинятись виключно нотаріусом, яким вчинено відповідну нотаріальну дію одразу після вчинення такої нотаріальної дії. Цей принцип діятиме відносно всіх організаційно-правових форм юридичних осіб ОКРІМ акціонерних товариств, товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.
  3. Нотаріальне засвідчення справжності підпису не поширюватиметься на державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що вносяться на підставі документів, створених на порталі електронних сервісів та підписані з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
  4. Відтепер, тексти заяв, на яких нотаріусом засвідчується справжність підпису викладатимуться на спеціальних бланках нотаріальних документів: (зокрема, передбачених Законом «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»: про вступ та вихід з ТОВ) рішень юридичних осіб (протоколи загальних зборів та рішення власника/єдиного учасника ТОВ), актів приймання-передачі частки (частини частки) у статутному капіталі, актів про передання нерухомого майна до та зі статутних капіталів юридичних осіб, передавальних актів, розподільчих балансів, а також інших документів.
  5. Учасник, керівник юридичної особи має право на безоплатній основі будь-якими засобами телекомунікаційного зв’язку отримувати інформацію про факт подання або прийому документів, поданих для проведення реєстраційних дій щодо такої юридичної особи.

Сподіваємось, ця інформація була корисною для підприємців та осіб, які працюють у сфері бізнесу!