a

Facebook

Copyright © 2019 Адвокат Деркач Денис

8:00 - 18:00

Ми працюємо з пн. по пт.

Телефонуйте для консультації

Facebook

Пошук
Меню
 

Cкасування обов’язкового ведення книги обліку доходів для ФОПів

Деркач Денис - адвокат > Новини / статті  > Cкасування обов’язкового ведення книги обліку доходів для ФОПів

Cкасування обов’язкового ведення книги обліку доходів для ФОПів

Законом України “Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб – підприємців”, який набрав чинності 8 серпня 2020 року було удосконалено роботу електронного кабінету платника податків, спрощено податковий облік, та передбачено стимулювання добровільного обмеження паперового документообігу.

Закон вносить зміни до окремих положень Податкового кодексу України, зокрема:

  • скасовується вимога обов’язкової реєстрації книги обліку доходів та витрат, а також скасовується обов’язок ведення книги обліку доходів для ФОП 1 та 2 групи спрощенців та 3 групи, які не є платниками ПДВ. Такий платник податків за власним бажанням може вести книгу обліку доходів в паперовому або електронному вигляді. Відповідальність у вигляді штрафів за неведення або помилки у книзі доходів настає, тільки якщо такий платник повідомив про бажання вести книгу обліку доходів;
  • поліпшено електронну взаємодію платників податків з податковими органами. Копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платнику, відображатимуться в електронному кабінеті;
  • визначено, що контролюючий орган веде листування з платниками податків в електронній формі, якщо вони подали заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет;
  • запроваджується автоматична реєстрація в електронному кабінеті отриманих документів від платника податків;
  • передбачено, що в електронному кабінеті мають міститися дані щодо суми та дати узгодження грошового зобов’язання, визначеного контролюючим органом.
  • спрощується механізм доведення платником податків відсутності його вини через технічний збій у роботі електронного кабінету, зокрема, скасовується необхідність підтвердження технічним адміністратором та/або методологом факту технічного збою, методологічних або технічних помилок.

Сподіваємося, такі зміни значно полегшать ведення звітності підприємцям та покращать взаємодію контролюючих органів з платниками податків!